2010. november 17., szerda

7 óra matek. (Eszternek:) )

Licibe szenvedtem. Matek-infó. Az a sok sok matek...kikészített. 1,2 ember beis tudja bizonyítani... :) Biznisszen vagyok. (egy újabb infó...) Azt hittem megszabadulok a matektől. De neeeem...egyéb sincs, csak matek matek matek matek matek matek...Aztán mint a végzet, amelyet nem lehet elkerülni, ebből is eljött a parciális napja.Reggel 8tól délután 3ig megállás nélkül matekeztem...AZ 7 ÓRA MATEK! Hihetetlen...ha valaki 2 hónappal ezelőtt azt mondta volna nekem, hogy én ezt valaha megteszem, szemberöhögtem volna. Én is szemberöhögtem magam. Licibe 4 éven keresztül, heti 6 órákkal összesen nem matekeztem ennyit...És ezt is sokan tanusíthatják...:) A parciális jól ment. Nem volt tökéletes, de jó lett. Teljesíteni akartam. Csak egy kicsit tettem oda magam, és ment... És jól esett...Remélem Eszter dobsz egy hátast, mikor ezt elolvasod...és remélem büszke vagy rám...:)

3 megjegyzés:

Briismey írta...

bár Eszternek szól, azért én is megjegyzem, BÜSZKE vagyok Rád :D

Júlia ﺕ írta...

Eszternek szol azert, mert o ult mellettem, o szenvedett mellettem, o kellett elviselje az abszurd, logikatlan kerdeseim, s ami a legfontosabb, o segitett mindig rogtonzeseken, s o volt mindig kiakadva azon, hogy tudok mindig annyira dog es lusta lenni :)) :P de koszi Brigi :) neked is sokat koszonhetek :) :P

Vadkörte :) írta...

EZ mán igen kis barátném:) egyszer mindenki rá kell szánja magát a tanulásra >:d<