2011. január 23., vasárnap

Állítólag minden az agyba dől el...

Nem hiszem. Itt vagyok. 19 eves. Eletem 9 evet azzal toltottem, hogy minden heten volt legalabb egy koncert elotti feszult idoszakom...es ezalatt megtanulhattam volna kezelni az izgulast....de neeeeeem. NEEEEEEM! Lakatos Júlia nem kepes ra.!! Pedig, meg hittem az allitasnak, es teljes erombol probalkoztam az agyamba eldonteni: nem izgulok, akkor se ment. Sajnalom fizikusok, biologusok, x, y tudosok, az elmeletetek csodot mondott. Miert volt az, hogy mikor kicsi voltam, nem izgultam? 7 evesen miert nem izzadt a kezem, mikozbe a fekete-feher billentyukbol "csodat varazsoltam elo? " 14 evesen miert kellett neha-neha lecsusszon az ujjam a zongorarol? S ezzel bunt kovetve, megtortem a zene tokeletes egyseget... Miert kell felnoni, es megtapasztalni azokat az erzeseket, melyeket legszivesebben maglyara kuldenenk? Itt vagyok...2tol vizsgam lesz. De reggel 8 oratol a legtobb idot nem a szobaba toltotom....miert?? Miert nem tudok paracsolni sajat magamnak? Miert nem tudok ur lenni a sajat erzeseim folott? Faraszto...nagyon faraszto...De hatha...hatha majd egyszer...talan ervenybe lep nalam is az elmelet, hogy minden az agyba dol el...

4 megjegyzés:

meli es csaba írta...

ez a bejegyzés után, egészen felébresztetted a kiváncsiságom, hogy milyen állapotban fogod a doktori diszertációdat megvédeni:)... csaba

meli es csaba írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Az állítás amúgy teljes mértékben igaz:)...az érzelmeink mögött mindig ott van a gondolkodás, még akkor is ha nem tudatosa:D:D....csak szépen és okosan kell játszani az agyunkkal:D:D.....szal lényegében bizonyos érzelmek nem csak úgy alakulnak ki, hanem mindegyiknek oka van:D:D..ez csak egy kis elméleti közelítés.....amúgy tudom miről beszélsz, nekem is tanulni kellene és ahelyett egy teljes évad Gilmore-t megnéztem már:))

Júlia ﺕ írta...

Csaba...meg volt azelott 4 vizsgam, ott nem volt ez...nem vagyok en mindig igy ezzel, csak amikor nagy kihivasok elott allok...ez volt a legnehezebb, s 4 napot,ejjelt tanultam ra...plusz meg akkor reggel felgyult a sok kave, a sok alvatlansag... :) szoval: azert annyira veszes nem vagyok...:)