2011. március 4., péntek

Tom & Jerry

Azt hiszem mindegyikünk érzi, hogy néha egyes szerepek  felcserélődnek. Legalábbis szeretnénk, hogy felcserélődjenek. Egyes felnőttek újból gyermekek akarnak lenni, talán úgy is viselkednek, míg sok gyermek arról álmodozik, hogy milyen jó lenne, már felnőttnek lenni.( de ha tudnák...minden gyerekkori percet kihasználnának...) Mi az elsőbe estünk bele. Akaratunk ellenére is gyermekek lettünk, és úgy is viselkedtünk...:) A héten egyik reggel itt Kolozsváron a lakásba különös módon mindegyikünk korán felkelt. Mindegyikünknek délután kellett egyetemre mennie, így a reggelt lazítással tölthettük. Egy adott ponton ránéztem az órára, s megláttam, hogy 11 van, s azonnal bekapcsoltam a TV-t, mert tudtam, hogy 11kor kezdődik a Tom és Jerry :D És szóltam a lányoknak, hogyha akarják,nézzék ők is a mesét. Otthagyták a konyhát, a takarítást, a reggelizést, es leültek ők is a TV elé. És itt elkezdődött egy kis négy fal közötti kaland:) Hát...egyszerűen volt hogy nem tudtunk leállni a nevetésből. Mint valami gyermekek, annyira élveztük...:) Tom kergette Jerry-t, Jerry mindig mocsok volt Tommal, és ez az állandó ördögi kör megkötözött minket. Jó volt csak úgy önfeledten ülni, és nevetni egy mesén, s érezni, hogy mindegyikünk ezt érzi, és élvezi...:) Köszönjük Tom és Jerry, hogy újból,habar csupán néhány perc erejéig, de  gyermekek lehettünk...:)

2 megjegyzés:

Hajni írta...

ez egy jo mese, s neha nagyon jo gyereknek lenni...:))

Erika írta...

nagyon tetszik a bejegyzesnek a temaja! :) nagyon szepen leirtad a dolgokat:)